Propozycje Sparingów

Status    Subject Created By Replies Views Last Post
Thread Announcement  
newBookmarkLockedFalling nowy uzytkownik
Admin 0 316 by Admin
Feb 6, 2015 16:56:36 GMT

Legend

Thread Announcement Sticky Locked new New Poll Bookmark

Board Information & Statistics

Board Description
Propozycje Sparingów
Każdy pluton jest mile widziany do sparingów! Piszcie tu wasze propozycje terminów i zasad walki, jeśli oczywiście wasz pluton nie wymięka na widok PLHC.
Board Statistics
Threads and Posts
Total Threads:0
Total Posts:0
Members
On This Board
You can create threads.
You can reply to threads.
You can create polls.
Members Online
Users Viewing
0 Staff, 0 Members, 1 Guest.

Shoutbox

Witamy w PLHC! Shout box otwarty również dla gości!
theriion: Dobra pozmieniało squady i kilka innych rzeczy. Proszę żeby każdy z was sprawdził na wszelki wypadek czy jest we właściwym squadzie I czy macie dostęp do swoich sekcji forum. Jak coś to piszcie na facebooku ... thx Feb 7, 2015 16:05:59 GMT
theriion: Liderzy proszeni o dopilnować ie aby każdy z waszego squadu na forum się zarejestrował .. thx Feb 7, 2015 16:07:04 GMT
Agata: Hejaszka :) Feb 8, 2015 13:37:42 GMT
radoj: Siema Aguniu Feb 8, 2015 15:36:23 GMT
Admin: Siema Feb 8, 2015 21:07:19 GMT
saddam: a ja tu jakiejs degradacji uleglem ? Feb 9, 2015 15:46:17 GMT
Admin: LIDERZY PROSZE O ŚCIĄGANIE SWOICH NA FORUM ! THX Feb 9, 2015 19:45:40 GMT
v0y7a2: Dupa jasiu... :P Test forum Feb 9, 2015 20:12:13 GMT
saddam: tralalala dziala Feb 10, 2015 17:31:46 GMT
bleyd31: jestem już :P Feb 11, 2015 20:29:45 GMT
justyna1980pl: gdzie się można zapisać na mecz????????????????? nie umiem się odnaleźć na tym forum :P Feb 18, 2015 7:13:42 GMT
nalewka1981: Na ktory mecz sie chcesz zapisac? Feb 18, 2015 9:22:00 GMT
born: nowe konto Terion ogarnij Feb 18, 2015 16:52:26 GMT
Admin: Już Sadam masz zrobione. Justyna CZYTAJ .. wersja mobilna nie działa i działać nie będzie dopóki nie będzie mocnego ruchu na forum. Z telefonu na dole strony jest DESKTOP kliknij I masz forum Feb 18, 2015 17:46:06 GMT
born: dzieki tylko znow comando Feb 18, 2015 17:57:20 GMT
Admin: Pisałem ci na face . Jesteś w grupie masz uprawnienia ale się nie wyświetla nie wiem czemu. Jak będę miał chwile na kompie to zobaczę o co kaman Feb 19, 2015 13:01:22 GMT
radoj: Żyje ktoś tu? Feb 28, 2015 17:43:39 GMT
Therion: lol Oct 5, 2016 19:31:20 GMT
Therion: fajnie bylo pare lat temu ... Oct 5, 2016 19:31:34 GMT
makarrron: Ale fajnie sobie przypomnieć May 20, 2020 23:49:24 GMT
Shout as:
Refresh
  • Bold
  • Italic
  • Underline
  • Strikethrough
  • Link
  • Insert Smiley
0/256 Send Cancel